Wil jij jouw concurrenten écht een stap voor zijn? Ben je op zoek naar een aanvullend kanaal om extra omzet te genereren? Dan zou adverteren in Bing voor jou een oplossing kunnen zijn. Zoekmachine Bing begint een steeds groter marktaandeel te krijgen en heeft daarmee ook voor jouw online groei veel potentie. KGOM zoekt voor jou dan ook graag uit of adverteren via dit kanaal een verstandige zet is. Dit doen wij door een online marketing strategie te ontwikkelen, waaruit precies blijkt welke kanalen en middelen het beste kunnen worden ingezet om je doelen te bereiken.
Enkele voordelen van Bing Ads zijn:
Het klinkt allemaal geweldig: minder concurrentie, minder kosten en meer conversies. Direct mee starten, zou je denken! Toch moet je van tevoren goed duidelijk hebben wat je wil bereiken met adverteren in Bing Ads, en wat precies je doelstellingen zijn. KGOM formuleert dit samen met jou bij het realiseren van de online marketing strategie. Wellicht ben je inmiddels al overtuigd van het nut van een strategie, maar in onze gratis whitepaper benadrukken wij nogmaals het belang van een gedegen plan:
De online marketing strategie vloeit voort uit een grote hoeveelheid data die op jouw bedrijf van toepassing is. We analyseren je website, je doelgroep, de data die al beschikbaar is, je organische vindbaarheid etc. Samen formuleren we heldere doelstellingen, die we verwerken in een 6-maandenplan. De uitvoering start altijd met het laaghangende fruit, omdat we dan direct grote verbeterslagen kunnen maken. Bovenstaande is een korte samenvatting van onze werkwijze middels het KGOM Succesmodel.
“De online marketing strategie vloeit voort uit een grote hoeveelheid data die op jouw bedrijf van toepassing is.”
Waar kun je op rekenen als we aan de slag gaan met Bing advertising vanuit de strategie?